Cégünk elkötelezett amellett, hogy a fogyasztó igényeit és elvárásait maximálisan kielégítse. Minőségpolitikánk kulcsfontosságú eleme, hogy Európában és világszerte elismert minőségbiztosítási rendszereket alkalmazunk. Ennek érdekében számos minőségirányítási rendszerrel biztosítjuk termékeink és szolgáltatásaink kiválóságát, mely rendszerek közé tartozik az IFS (International Featured Standards), a RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil) és a HALAL minősítések. Ezeken a rendszereken keresztül nem csak hogy eleget teszünk a nemzetközi előírásoknak, hanem ügyfeleink magas szintű elvárásainak is megfelelünk.
Az IFS, mint Európában széles körben elismert és alkalmazott élelmiszerbiztonsági és minőségbiztosítási szabvány, lehetővé teszi számunkra, hogy az élelmiszerellátási lánc minden egyes lépcsőjében maximális biztonságot és nyomon követhetőséget garantáljunk. Tiszteletben tartva ügyfeleink változatos étkezési preferenciáit és szükségleteit, úgy tervezzük meg és valósítjuk meg termékeinket és folyamatainkat, hogy eleget tegyünk a magas szintű higiéniai és minőségi standardoknak.
A RSPO tanúsítás azt jelzi, hogy a vállalat felelősségteljesen gondoskodik a pálmaolaj előállítás során használt erőforrások fenntarthatóságáról. Célunk ezáltal, hogy a természeti erőforrások megőrzésével és a társadalmi felelősségvállalás elveinek betartásával járuljunk hozzá a fenntartható fejlődéshez.
Minőségpolitikánk magába foglalja, hogy folyamatosan fejlesszünk, figyeljünk a visszajelzésekre, és rendszeresen végezzünk belső auditokat a teljesítmény értékelése céljából, hogy optimalizáljuk a folyamatainkat és tovább növeljük ügyfeleink elégedettségét.
A 'fogyasztó a központban' elvünket minden tevékenységünk során érvényesítjük, és központi szempontként kezeljük a vevői visszajelzéseket, melyek elengedhetetlenek a folyamatos fejlődés és az ügyfélkapcsolatok erősítése szempontjából. Minőségpolitikánk a vevőink bizalmának megőrzése és növelése érdekében alakult ki, mely a hosszú távú sikerünk kulcsa.